W dniu 5 grudnia 2013 r. w Rzeszowie odbyło się szkolenie pn. System raportowania dla beneficjentów II naboru w ramach dwóch funduszy grantowych: Funduszu Promocji Produktu Regionalnego/Tradycyjnego/Ekologicznego – PRZEDSIĘBIORCY oraz Funduszu Promocji Produktu Regionalnego/Tradycyjnego/Ekologicznego – NGO, JST w ramach realizowanego projektu pn. „Alpejsko-Karpacki Most Współpracy” współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Tematyka szkolenia:
Informacja i promocja w ramach SPPW,
Omówienie formularza Raportu Końcowego,
Wymagane dokumenty potwierdzające poniesione wydatki w ramach projektu,
Terminowość rozliczenia Raportu Końcowego,
Zasady przekazania płatności końcowej w formie refundacji, zatwierdzenia wydatków.
Szkolenie prowadzone było przez Personel Biura Produktu Regionalnego/Tradycyjnego/Ekologicznego: Pani Ewelina Nycz (e-mail: ewelina.n@procarpthai.pl) oraz Pani Joanna Budak-Kwoka (e-mail: joanna@procarpthai.pl).
Dokumenty związane z Końcowym Raportem wraz z załącznikami omawianymi na szkoleniu zamieszczone są w poszczególnych zakładkach odpowiednio dla FPPRTEN i FPPRTEP.
UWAGA: 09.12.2013r. - Aktualizacja plików: instrukcji wypełniania Raportu Końcowego i Zestawienia VAT (zmiana pkt. 2.8 i 2.7)
UWAGA: 10.04.2014r. - Aktualizacja Instrukcji do wypleniania Raportu Końcowego w ramach II naboru do Funduszu Promocji Produktu Regionalnego/Tradycyjnego/Ekologicznego- Przedsiębiorcy (zmiana pkt. 1.4 i 1.5)
1