Van Pur wchodzi w segment napojów gazowanych
Firma Van Pur wprowadza na rynek nowy produkt - razowy kwas chlebowy. To naturalny napój gazowany, przygotowany na bazie zbóż z dodatkiem naturalnych soków owocowych. Razowy kwas chlebowy charakteryzuje się lekkim, ale wyczuwalnym posmakiem pieczonego chleba z nutą karmelową i naturalnym dwutlenkiem węgla. Produkt nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.
- W ostatnich latach kwasy chlebowe miały marginalne znaczenie na półkach z napojami. Wyjątkiem jest region Podlasia, gdzie napoje o smaku kwasu chlebowego stanowią podstawowe źródło orzeźwienia dla całej rodziny i z powodzeniem konkurują z innymi napojami gazowanymi - mówi Anna Glina, Brand Manager, Van Pur Sp. z o.o. - Razowy kwas chlebowy jest szansą na przywrócenie temu unikalnemu, słodowemu napojowi jego dawnej popularności i zasłużonej mocnej ogólnopolskiej pozycji. Jednocześnie, mamy nadzieję, że nasz produkt stanie się motorem do zmiany niezdrowych przyzwyczajeń napojowych Polaków - dodaje.
Razowy kwas chlebowy, oprócz klasycznej wersji, oferuje dwa warianty smakowe z dodatkiem naturalnych soków: śliwkowy i żurawinowy.
Napój dostępny jest w 1,5-litrowych butelkach PET, których znakiem rozpoznawczym jest wytłoczenie w kształcie kłosa. Jego wejście na rynek wesprze rozpoczynająca się we wrześniu br. kampania reklamowa w prasie i telewizji, product placement w najpopularniejszych serialach i programach kulinarnych oraz działania PR. Oprócz wsparcia w mediach odbędą się degustacje oraz samplingi prowadzone na szeroką skalę zarówno w plenerze jak i w sklepach w całej Polsce.
Razowy kwas chlebowy będzie pierwszym produktem z tej kategorii reklamowanym w telewizji. Firma Van Pur chce wykreować modę na naturalne napoje gazowane, i tym samym zrewolucjonizować rynek napojów gazowanych w Polsce.