W związku z realizacją projektu pn. „Alpejsko-Karpacki Most Współpracy” współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, prosimy o składanie ofert na przeprowadzanie badania rynku (badania ankietowe) dotyczącego półki sklepowej Podkarpackie Smaki wśród klientów sieci sklepów spożywczych FRAC zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa (11 sklepów) w okresie 1 grudnia 2015 r. – 28 grudnia 2015 r.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie badania rynku (badania ankietowe) dotyczącego półki sklepowej Podkarpackie Smaki wśród klientów sieci sklepów spożywczych FRAC zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa (11 sklepów) w okresie 1 grudnia 2015 r. – 28 grudnia 2015 r.
Przedmiotem badań są następujące obszary badawcze:
a) ocena działań promocyjnych związanych z upowszechnianiem marki Podkarpackie Smaki,
b) analiza „portfela zakupowego” klientów (ocena tego, jaką kwotę mogliby (i chcieliby) wydać mieszkańcy Rzeszowa na lokalne produkty firmowane wspólną nazwą „Podkarpackie Smaki”, ustalenie ceny optymalnej,
c) ocena atrakcyjności wystawienniczej półki sklepowej „Podkarpackie Smaki”,
d) ocena rozpoznawalności marki „Podkarpackie Smaki”,
e) ocena potrzeby poszerzenia gamy produktów lokalnych wchodzących w skład marki i półki sklepowej.
Kontekst badawczy opiera się na uzyskaniu odpowiedzi na kluczowe pytania związane
z analizą rynkową półki sklepowej Podkarpackie Smaki (w tym: cena produktów, marka, produkty):
a) Czy klienci rzeszowskich sklepów FRAC znają markę Podkarpackie Smaki?
b) Skąd klienci dowiedzieli o marce?
c) Kto kupuje produkty marki Podkarpackie Smaki? Kim są konsumenci tych produktów?
d) Jakie są zwyczaje zakupowe konsumentów? Jakiego rodzaju produkty zazwyczaj kupują? Z jaką częstotliwością?
e) Jaka jest zasobność portfela klientów? Ile są w stanie wydać za produkty półki Podkarpackie Smaki?
f) Jak oceniana jest półka Podkarpackie Smaki? Jak klienci oceniają atrakcyjność wizualną, eksponowanie produktów, umiejscowienie półki?
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Przeprowadzanie badań rynku (badania ankietowe) dotyczącej półki sklepowej Podkarpackie Smaki wśród klientów sieci sklepów spożywczych FRAC zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa (11 sklepów, których lista sklepów stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy) w okresie 1 grudnia 2015 r. – 28 grudnia 2015 r. ciągu dwóch dni roboczych,
b) Przygotowania raportu z przeprowadzonego badania i przekazanie zamawiającemu.
c) Przekazanie raportu w wersji elektronicznej na nośniku multimedialnym CD/DVD i papierowej przygotowanej zgodnie z Wytycznymi ws. informacji i promocji Szwajcarsko – PolskiegoProgramu Współpracy dostępne na stronie www.programszwajcarski.gov.pl.
Szczegółowe informacje znajdują się w zapytaniu ofertowym.
WYMAGANIA WOBEC OFERENTA
a) Posiadanie minimum pięcioletniego doświadczenia w przeprowadzeniu badań rynku, potwierdzone w formie oświadczenia (załącznik nr 2) oraz
b) przeprowadzenie co najmniej 5 badań rynku w okresie ostatnich 5 lat (od 2010 r. – 2015 r.) (załącznik nr 3).
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia – 1 grudnia 2015 r. – 28 grudnia 2015 r.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres , poczty tradycyjnej na adres: Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju
i Promocji Podkarpacia „Pro Carpathia”, Rynek 16/1, 35-064 Rzeszów lub dostarczona osobiście do siedziby Biura Produktu Regionalnego, Tradycyjnego, Ekologicznego (Rynek 16/1, 35-064 Rzeszów) do dnia 27.11.2015 r. do godz. 12:00.
2. Ocena ofert zostanie dokonana najpóźniej w dniu 27.11.2015 r.
OCENA OFERT
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto.
Cena – 100%
Dodatkowych informacji udziela Pani Joanna Budak-Kwoka pod numerem telefonu 17 852 85 26, 661 113 291 oraz adresem e-mail: