Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Promocji Podkarpacia „Pro Carpathia” zaprasza przedsiębiorców i wytwórców produktów tradycyjnych, ekologicznych oraz przedstawicieli instytucji/podmiotów związanych z popularyzacją produktów regionalnych, tradycyjnych i ekologicznych, które odbędzie się w dniach 25 i 26 marca 2014 r. (Rzeszów bądź okolice, woj. podkarpackie).
Szkolenia organizowane są w ramach projektu „Alpejsko-Karpacki Most Współpracy”, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Poniżej proponowany program na poszczególne dni:
25/03/2014
- „Narzędzia marketingowe - co jeść z czym, aby smakowało”,
- Proces zakupowy wczoraj i dziś
- Prasa, Radio, Telewizja, ulotki - kiedy warto je użyć?
- Narzędzia marketingu internetowego: teoria, praktyka i przykłady
„Strategia marketingowa - podstawa reklamy i sukcesu rynkowego”,
- Strategia marketingowa jak zbudować podstawową strategię marketingową,
- briefing, określanie celów i grupy docelowej,
- insight, ROI i KPI,
26/03/2014
- „Restauracja jako perfekcyjny koncept marketingowy”,
- Dlaczego w jednych restauracjach konieczna jest rezerwacja stolików z wyprzedzeniem, a inne nie wytrzymują konkurencji i znikają z powierzchni ziemi?,
- Jaki procent w sukcesie restauracji odgrywa nazwa i logo, a jaki szef kuchni, jakość potraw i serwis?,
- Jak tworzyć społeczność „wiernych wyznawców” i jak się z nimi komunikować?,
- Jak stworzyć modę na restaurację i jakie są kluczowe czynniki sukcesu, żeby popularność trwała i trwała?,
Zgłoszenia należy nadsyłać do dn. 20.03.2014 r. (tj. czwartek) na adres: Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Promocji Podkarpacia „Pro Carpathia”, ul. Rynek 16/1, 35-064 Rzeszów, drogą e-mail: bądź dostarczyć osobiście do siedziby Biura Produktu Regionalnego, Tradycyjnego, Ekologicznego. Decyduje kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc ograniczona!Dokładny program i miejsce szkolenia zostanie podane do wiadomości uczestnikom szkolenia.