2.5 Proszę określić aktualny status Wnioskodawcy
Osoby fizyczne podejmujące lub wykonujące działalność wytwórczą w rolnictwie zaznaczają Mikroprzedsiębiorstwo.
2.7 Proszę uzupełnić poniższe dane dotyczące Wnioskodawcy prowadzącego jedną z form działalności wskazanych w punkcie 2.1 wniosku
Przedsiębiorstwa zarejestrowane po 01.01.2012 r. w punkcie Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisują nie dotyczy.
Ponadto załączają wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wraz z właściwymi umowami regulującymi funkcjonowanie podmiotu, jeżeli są wymagane na mocy odrębnych przepisów. Odpis z CEIDG wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem wniosku o dofinansowanie. Dodatkowo należy przedłożyć właściwe umowy regulujące funkcjonowanie podmiotu, jeżeli są wymagane na mocy odrębnych przepisów, np.: umowa spółki cywilnej, itp. (jeżeli dotyczy).
3.1 Proszę podać nazwę i osobowość prawną partnera:
Wpisujemy nazwę i osobowość prawną partnera.
W przypadku występowania więcej niż 2 partnerów w celu dopisania następnych partnerów proszę powielić wiersze.
5. Proszę krótko scharakteryzować Wnioskodawcę oraz opisać jego rolę w projekcie:
W tym punkcie należy określić i zdefiniować cele projektu (Cel główny i cele szczegółowe), a następnie odnieść je do celów wyznaczonych dla Funduszu Promocji Produktu Regionalnego/Tradycyjnego/ Ekologicznego –Przedsiębiorca
Celem Funduszu Promocji Produktu Regionalnego/Tradycyjnego/Ekologicznego – Przedsiębiorcy jest wsparcie przedsiębiorców – producentów i wytwórców produktów tradycyjnych, regionalnych, lokalnych, ekologicznych oraz zbieraczy leśnych.
15. Wskaźniki rezultatu:
liczba zarejestrowanych tradycyjnych, regionalnych, lokalnych, ekologicznych jadalnych produktów oraz produktów leśnych:
Przykład:
Jednostka miary: szt.
Wartość bazowa: np. 5 (liczba zarejestrowanych tradycyjnych, regionalnych, lokalnych, ekologicznych jadalnych produktów oraz produktów leśnych).W kolejnych latach wpisujemy liczbę już zarejestrowanych produktów plus liczbę planowanych rejestracji.
Np. 2012 = 5 + lp. planowanych rejestracji.
% podmiotów objętych wsparciem wykorzystujących markę do 2014 r:
Jednostka miary: 1 podmiot
Wartość bazowa: jako wartość bazową należy przyjąć 1 podmiot zajmujący się produktami regionalnymi, tradycyjnymi i lokalnymi. Wartość w poszczególnych latach po 100%. (1 firma = 100%)
Partnerstwo:
Partner niefinansowy nie składa załączników i nie podpisuje deklaracji.
Partner finansowy składa załączniki wymienione we wniosku aplikacyjnym wraz z deklaracją partnerską.
Jeżeli instytucja występuje w jednym projekcie jako partner finansowy nie może złożyć wniosku kolejnego wniosku jako Wnioskodawca.
Jeżeli instytucja występuje jako partner niefinansowy może złożyć kolejny wniosek jako Wnioskodawcy.